Senden sonra içimdeki mevsimleri öldürdüm. Ne yani,ne yapayım gelecek baharları? Hem sen yaz gecelerini seversin, senden sonra hiçbir yaz da ısıtmadı içimi. Sen yazın güneşi, baharın yapraklarıydın. sen gittikten sonra ne yaz kaldı ne bahar .Doğru ya bizim için kış ne zaman geldi,haberdar değildim. Harbiden, ne zaman soğudun benden? Soğukluğun öyle bir hal aldı ki sensiz gittiğim her yer, en çetin kışlardan bile beter geçiyor. Sözde hiç böyle olmayacak demiştik. Ama harbiden ne zaman değiştin böyle?