Fidan Huseynzada

Fidan Huseynzada
@FidaRami
Gec qaldığını düşünənlərə...
Bəzən həyata, yaşama gec qaldığımız düşüncəsinə qapılırıq. Tam da bu anlarda bu sözləri yadımıza salaq: "63 il yaşayan Peyğəmbərimizə (s.ə.s) Peyğəmbərlik 40 yaşında verildi. Peyğəmbərimiz gecmi qalmışdı? Əksinə, İslam yer üzərinə hakim olan din oldu. Sadəcə təvəkkül edib Allahın planına təslim olmalıyıq" ☺️🌸
Din
Fidan Huseynzada
Peyğəmbərimizə(s.a.s) salavat göndərəkmi?"Allahümmə Salli Ala Muhəmmədin və Ali Muhəmməd"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok fazla kurcalamayın hayatı...Belki hayalleriniz vardır, belki maddi sıkıntılarınız, yıllardır çalışıpta kazanamadığınız bir sınavınız, ya da o son marka telefonu almak için paranız yetmiyordur ve buna canınızı sıkmışsınızdır. Ama bir de bakmışsınız ki, her şeyde bir parçanızı, bir izinizi bırakmışsınızda sevdikleriniz hep arka planda "zaten onlar hep oradadır" düşüncesiyle kalmıştır. Sonra onların hep orada olmadığını çok geç olsa da anlıyoruz işte. Hani şu son günler bir çoğumuzun merakla, heyecanla, gözyaşlarıyla baktığı Rabia Birsen söylüyor ya "acıyı elimde değil de babamda hiss etdim" diye... Artık insan öyle bir noktaya geliyor ki kendi acısı dayanamıyorum dediyi noktada bile dayanılır hale geliyor ama sevdiklerinizin acısı...hele de onlar hep yanınızdayken söylemediğiniz sözler, paylaşmadığınız anılar, bir daha asla düzeltmesi imkansız olan pişmanlıklar varsa... hayat işte o zaman ömrünüz boyunca unutamıycağınız darbeler indiriyor yüreyinizin tam ortasından. Bunu okuyan her kim isen, şunu bilmeni isterim ki, hala nefes alıyorsan geç değil, insanlar ölüyorlar, elimizden kayıp gidiyorlar. Henüz geç olmadan geç kalma sevdiklerine. Hayallerin bir gün gerçekleşir ya da gerçekleşmez hiç fark etmez. Sıkıca sarıl sevdiğine, her şey geçer ama vicdan azabı ve pişmanlık ömrün boyunca seninle gider. Şimdi git ve sevdiğine onu sevdiğini söyle 🌸
İnsan ve Duygular
Fidan Huseynzada
Insan garip bir varlık..Bazen o kadar gereksiz şeyler için üzülüyoruz,ağlıyoruz,sevdiklerimizi kırıyoruz..Ve pişman oluyoruz..Ancak bir söz var ya son pişmanlık neye yarar?Bir gün çok sevdigini kaybettikden sonra onu ne kadar manasız şeyler için üzüp kırdığını anladığın zaman pişman olucaksın..Eee?Ne yapacaksın?Vicdanınla nasıl barışacaksın..Toparlan ve geç kalma..Bu hayatda maddiyi degil manaviyi önde tutmayı ögren sevgilk insan....