Çok fazla kurcalamayın hayatı...Belki hayalleriniz vardır, belki maddi sıkıntılarınız, yıllardır çalışıpta kazanamadığınız bir sınavınız, ya da o son marka telefonu almak için paranız yetmiyordur ve buna canınızı sıkmışsınızdır. Ama bir de bakmışsınız ki, her şeyde bir parçanızı, bir izinizi bırakmışsınızda sevdikleriniz hep arka planda "zaten onlar hep oradadır" düşüncesiyle kalmıştır. Sonra onların hep orada olmadığını çok geç olsa da anlıyoruz işte. Hani şu son günler bir çoğumuzun merakla, heyecanla, gözyaşlarıyla baktığı Rabia Birsen söylüyor ya "acıyı elimde değil de babamda hiss etdim" diye... Artık insan öyle bir noktaya geliyor ki kendi acısı dayanamıyorum dediyi noktada bile dayanılır hale geliyor ama sevdiklerinizin acısı...hele de onlar hep yanınızdayken söylemediğiniz sözler, paylaşmadığınız anılar, bir daha asla düzeltmesi imkansız olan pişmanlıklar varsa... hayat işte o zaman ömrünüz boyunca unutamıycağınız darbeler indiriyor yüreyinizin tam ortasından. Bunu okuyan her kim isen, şunu bilmeni isterim ki, hala nefes alıyorsan geç değil, insanlar ölüyorlar, elimizden kayıp gidiyorlar. Henüz geç olmadan geç kalma sevdiklerine. Hayallerin bir gün gerçekleşir ya da gerçekleşmez hiç fark etmez. Sıkıca sarıl sevdiğine, her şey geçer ama vicdan azabı ve pişmanlık ömrün boyunca seninle gider. Şimdi git ve sevdiğine onu sevdiğini söyle 🌸