Döndü Yılmaz

Döndü Yılmaz
@Fidan64
Umuttan bahset bana içimdeki çocuk. Hani karanlık odada içeri sızan ışık var ya İşte ondan bahset. Karamsarlık sarmışken dört bir yanımı güneş ışığını göster bana. Aç pencereleri nefes ver bana.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Olur biter Geçer gider. Ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var. Olup bitmeyen, Geçip gitmeyen. Zaman zaman yine uykusuzluk çekiyorum ama... Çok da takılmıyorum artık bu uyku konusuna, Uyuyunca geçmeyen şeylerin olduğunu anladığımdan bu yana. Câhit Sıtkı Tarancı
Anlatamayacağın şeylerin ağırlığıyla gözlerinin dolduğu, başını öne eğip ellerinle oynadığın o derdi hiçbir yere koyamıyorsun..
Susmanın bu kadar can yaktığını bilmezdim. Meğer içine akıttığın gözyaşları ne menem bir şeymiş, hançerden daha ağır yara açıyormuş insanın içine. Ne güzel demiş üstad; “Sustum, birikti yanaklarıma alfabe. Ya ilahi ya Rab, suskunluğumu en güzel duam eyle. (Necip Fazıl Kısakürek)”
Ağlamak istiyorum bu gece Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum Bir türlü dilimden çıkmayan kelimeleri göz yaşlarımla haykırmak istiyorum Ağlamak istiyorum bu gece İçimi acıtan bu ağırlığı taşıyamıyorum, yorgunum...