Döndü Yılmaz

Döndü Yılmaz
@Fidan64
Susmanın bu kadar can yaktığını bilmezdim. Meğer içine akıttığın gözyaşları ne menem bir şeymiş, hançerden daha ağır yara açıyormuş insanın içine. Ne güzel demiş üstad; “Sustum, birikti yanaklarıma alfabe. Ya ilahi ya Rab, suskunluğumu en güzel duam eyle. (Necip Fazıl Kısakürek)”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ağlamak istiyorum bu gece Hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyorum Bir türlü dilimden çıkmayan kelimeleri göz yaşlarımla haykırmak istiyorum Ağlamak istiyorum bu gece İçimi acıtan bu ağırlığı taşıyamıyorum, yorgunum...
Hasret
Kocaman bir boşluktur içinde, kara delik misali hayata dair her şeyi çeker içine. Bomboş bakarsın yere Yada tavana. Gözünden akmayan gözyaşlarını içine akıtırsın, kanayan yaranın üzerine. Ve susarsın çaresizce....
‪Özlem; günlük saati kurulmuş bomba gibi. Ne zaman nerde patlayacağını bilmiyorsun. Genelde patlamanın etkisi gece ağır şiddetiyle oturuyor sinene. ‬ ‪Nefesini kesiyor, esir ediyor seni kendine.‬ ‪En kötüsü de dolmuyor yeri.... kalbinin tam orta yerinde koskoca kanayan bir boşluk... ‬