Peki bir hiç için gözyaşı dökmeye değer mi? Gözyaşlarını haketmeyen biri için akıttığına değer mi?
Değmez!
Sende bilirsin değmeyeceğini ama ağlarsın işte... Bir sızı vardır sol yanında. Dayanamazsın, süzülür gider gözünden sen istemesen de
Bilirsin bu yükü taşımanın zor olduğunu ve gözyaşlarını ortak edersin derdine...
Ve bir bakarsın etrafına, onca kalabalığa, sana değer verdiğini söyleyenlere. Peki hepsi şimdi nerde?
Yapayanlızsındır aslında...
Yalnızlığın farkına varırsın bir anda. İşte o zaman güçlü olman gerektiğini, savaşman ve sabretmen gerektiğini anlarsın....
Silersin gözyaşlarını ve dikelirsin dimdik hayatta.