"Solup gitmiş, sıradan bir çiçeğin kokusu bile insanın bütün sevinç ve acılarından daha uzun yaşıyor, hatta insanın kendisinden bile... Yarın mutlu olacağım!"
Biz erkeklerin en büyük talihsizliği, gözlerimizin içine aşk ve hayranlıkla bakacak bir çift gözden uzak ve mahrum kalmamızdır. Bu ne bir intikam, ne de beklenti. Hayat karşısında kusursuz bir yenilgidir...
Türkiye saatiyle gece 01:45'te, Puşkin'in, karısıyla kur yapan alçak bir Fransız ile yaptığı düello sonrasında öldüğünü öğrendim... Yüzbaşının Kızı, çocukluk yıllarımda okuduğum ilk kitap, ilk Rus klasiğiydi...