Sürekli sabahın erken saatlerindeki huysuzluğumla beni tanıyan öğretmen arkadaşımla akşam buluştuk. Diyo ki hocam bu sensen sabahki gördüğüm kim. Baya kafa bişeysin sen akşamları. Ben demiştim de mi okulları akşam yapın diye. Dinlemediler ki beni. Bakın işte gerçek benden mahrum kalıyor insancağızlar. Yazıktır.