İnsan içinde çok ağlayan biri değilim. Bu olmasın diye de zorlarım kendimi. Ama o kadar kötü bir gündeydim ki dayanamadım işte .Yanımdaki kişi heyecanla bana bi şeyler anlatıyor ama ben çok başka alemdeyim o sıra. Dinlemek ne duymuyorum bile. Bir ara başımı çevirdim gittim kalktım ama yok durduramadım kendimi ve ağladım. Bana baktı hiçbir tepki vermedi. Sarılalım mı dedi?
O halimle bir duraksadım çünkü beklemiyordum hiç böyle bir şey. Sarıldık,ben duruldum. Sormasa buna ihtiyacım olduğunu bilmeyecektim. Tuhaftı