Sabahları çok konuşan insanların ağzına kürekle vurasım geliyor. Hele ki yeni uyanıp sabahın o saatinde ayağa kaldıran gereksiz rutinlerimize içten içe söverken tepemde hiç bitmeyecek hevesleriyle susmak nedir bilmiyorlar ya. Evet ,gündüzleri şiddete meyilli bir insana dönüşüyorum.Kendimi bile çekemiyorum ben bu zamanlarda uzak durun benden
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
youtu.be/bIyByCLCjeA?si=...
“Bir düş bir gülüş vardır
Ya seversin, ya da pişmansın
Her aşkta direniş vardır
Ya yüreksin, ya da vicdansın
En acısı anıları silebilmek
Bir gecede o nefese sığabilmek
Kokusu ciğerime doluyor
Ben artık gidemiyorum bu nasıl sinebilmek?
Düğünde kadının birinin fotoğrafımı çekmeye çalıştığını fark edince yerimi değiştirip yaşlı bir teyzenin yanına oturmam,teyzenin o kadının kaynanası çıkması ve bana ;kızım bir yerinde dur fotoğrafını çekelim de torunuma göstereceğim demesi ve sonra o torunun geçen haftalarda teklifini reddettiğim bir tanıdığım çıkması.
Hayatın iyi bir senkronizasyonuydu herhalde. Neyse şükür her şeye rağmen bekarız hala.
Ben yine elimi yaktım. Ya artık sakar olduğumu kabul etcem ya da sadece elime dair bir nazarın var olduğuna. Bence nazar hep nazar. Ama sadece elim için. Niyeyse