Ben öğrencilerimden 4 yaşındaki Salih olmak istiyorum ya. Mükemmel bir kafa ama mükemmel;
-Salih sen bizimle oynama seni çağırmıyoruz
+Banane
Salih şöyle oldu Salih böyle oldu
+banane ,sizene ,sanane…
En iyisi şuydu ;
Efe bana bişiler anlatırken Salih’in asla alakası olmamasına rağmen oyunun arasından hiç istifini de oyununu da bozmadan;
“He he Efe he sende yalan atma “
demesi.
Değişik bir aura ve daha minicik bir velet.