Filiz

Filiz
Öyle bir gitmek istiyorum ki, gittiğim yerde ben bile olmayayım...' . . . . . . . Edebiyat
bir insan yalnızlığa alıştırıldığında, ondan iyi şeyler beklemek saçmalık oluyor. o insanın sana ihtiyacı varken sen onu görmedin, duymadın ya da istemedin. ama o insan sana hep kucak açtı. sen her yaralandığında o insana gittin. ama o insana hiç yardım etmedin. sadece anlattın, anlattın ve anlattın. bir kere bile nasıl olduğunu sormadın. bu yüzden kırılıp döküldüğünde gidebilecek kimsen kalmadı. yalnızlık işte.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Siz hiç kendinize sustunuz mu?
Bu Akşam Sokak Şarkıcısıyım Hünersiz Bir Sesim Var; Sana, Senin İşitemeyeceğin Bir Şarkıyı  Söyleyen Bir Ses... •Nazım Hikmet Ran   
Nazım Hikmet
Neleri alıp götürmedi benden ayrılık ; kilometrelerle umut , tonlarla keder, taradığım saçlar, sıktığım eller.
Öleceğini merkeze koy Gerisi hep beklemek...