kmL

kmL
@Filozof_17
لا اله الا الله
Bence bir insanı tanımanın tek bir yolu vardır, onu bitmiş kabul etmek. Onu artık yaşamıyor saymak. İnsan ancak böyle bakınca onu olduğu gibi, tamamlanmış olarak görebilir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Fakat yanıldığımı biliyorum. Çünkü onu asıl yüzüyle hiçbir zaman görmeyi başaramadım ben.
Ağzınızdan çıkanlara daima dikkat edin! Çünkü bir sözü unutmak, bir yüzü unutmaktan çok daha uzun zaman alır.
Kimse olduğum gibi görmek istemiyor beni. Herkes kendi icat ettiği gibi bakıyor bana..