Firdevs Nur Gülas

Firdevs Nur Gülas
@FirdevsNur
İçimi Dökmem Lazımm
10/10
·304 syf.··
2026 22. kitabı
Çok güzel bir konusu var ve insanı bir tedirgin ediyor açıkçası acaba güzel işlendi mi beni bir yerlerde yüzüstü bırakıcak mı? Ama hayır öyle olmadı tamamen bayıldımmm. Ya o kadar konuşmak istiyorum ki bu kitabı. Bu inceleme tam anlamıyla kitabı okuduktan sonra neler hissettim ve ne düşünüyorumdur. Yani spoiler içerir. Okumadıysanız başka incelemelere bakmanızı tavsiye ediyorum. Bear’ın üç yaşamı da benzersiz ve gerçekçiydi. Kitabın bizi mutlu etmek için yazılmaması en sevdiğim özelliklerden biridir. Kitap, kurgusuna özgü yazılır, okuyucu için değil. Ve bu nedenlerden dolayı da Cora hiç gün yüzü göremedi. Ona gerçekten çok üzüldüm ama. Kocasının isminin farklı koyulduğu bir evrende de oda bir Lily’dir belki de diye düşünüyorum. Lily için öyle çok şey hissettim ki. Aynı adam ama bambaşka deneyimler. Hayatımızdaki o aşık olduğumuz bize iyi davranan erkekler, kocalarımız… başka bir evrende bizim korkulu rüyalarımız olabilir miydi? Başka bir ailede büyüselerdi. Ve kitabın sonu… İNANILMAZZ. Beni en çok tatmin eden şey budur. Ucu açık bir son. Evreni kapatmayan bir yazar. Ve böylece mutlu mesut yaşadılar demeyen bir kitap. Kitabı kapatıyoruz ama kitabı düşünmeye devam ediyoruz. Çünkü bitmiyor. Olasılıkların hepsi aklımıza doluyor. Bayıldımmmm.
İsimlerFlorence Knapp · Domingo Yayınevi · 2026426 okunma
Reklam

Firdevs Nur Gülas

, bir kitap okudu
10/10
·304 syf.··
2026 22. kitabı
Florence Knapp
8.1/10 · 426 okunma
Harcanmış bir potansiyel
3/10
·1088 syf.··
2026 17. kitabı
Ya o kadar acındırma var ki kitabın her köşesinde. Boğulucaktım az daha. Helena çok acı çekti yok parmağı kırıldı yok bileği kırıldı yok kaburgası yok omurgası. Kırılmadık tek yeri kalmadı ki Kaine’den bahsetmiyorum bile. Tamam çok kaotik bir ortam anladık. Herkes ölüyo anladık. İmkansız bir aşk… onu çok anlamadık ama neyse. Kitapta ne iyi taraf iyi nede kötü taraf. Kimse iyi değil. Bir tek bizim bu ikilimiz iyi. Oda adam ölüm makinası ama her yağtığının bir NEDENİ var. Nedir? Sevdiği kızı kurtarmak annesini kurtarmak. Yani bunun için yüzlerce insanı öldürüyor ve işte çok tatlı… Spoiler uyarısı. Yani herkes ölürken her tarafları kırılan kalpleri sökülen bizim ikili kitabın sonunda bir adada mutlu mesut yaşıyor? Ya gerçekten bu son nedir? Kötü olan kısım şu tabiki kimse onların sayesinde savaşın kazanıldığını bilmiyor. Çok üzüldüm. Ya tüm kitap hangisi ölücek diye diye getirip bizim sonunda kimsenin onların adını anmamasına mı üzülmemizi bekledin? Yani kaine’in karakteri tamamlanmadı. Aşkları 10 sene geçti diye geçiştirildi bir anda çocuklarının derdine düştüler bilmem ne. Ay bayılıcam gerçekten. Gotik romantasy bir anda peri masalına döndü.
AlchemisedSenLinYu · Nox Yayınları · 2026268 okunma

Firdevs Nur Gülas

, bir kitap okudu
3/10
·1088 syf.··
2026 17. kitabı
SenLinYu
8.6/10 · 268 okunma
Reklam