Yüklerinden kurtulmuş bir insan olmanın anvantajı; içimde sıkıntı kabilinden bir şey belirmiyor. Hayat çok güzel olduğundan değil, bunu iddia etmek safdillik olur. Hayatın ne olduğunu bilmekten.
Yalnızlık kendinizi yalnız hissedip hissetmemenizle değil, uzaklığını düşünüp kendinizi yalnız hissetmenize yarayacak bir kişinin bile yanınızda olmamasıyla alakalıdır.