Aslında bilmezsin, kendi kendine kurtuluşu bulur, yükselişe geçersin. En çok yardımı da kendinden alırsın, üstelik kendin sana bile fark ettirmeden seni sürükler kurtuluşun arkasında olduğu kapının önüne kadar.
Sen zaten akıllı olmadığın için bir şey kaybeymeyeceğini düşünme, akıllı olmayan bir insanın akıllı olmadığının toplum tarafından tescili, onu daha da akılsız yapar.
Ben açık bir şekilde mutsuz ve huzuru olmayan ama bunu aramak gibi boş bir işi de kendisine mesai edinmek türünden gafletlere düşmeyecek kadar mutsuzluğu ve huzursuzluğuyla barışık birisiyim.