sinem

9/10
·208 syf.··
2025 30. kitabı
Powerless’tan kat kat daha iyiydi o kesin. Aşırı duygu yüklüydü resmen her bölümde 5-10 post-it kullandım ahahahsjsd Makoto gerçekten tanıştığıma çok sevindiğim bi karakter oldu ve Adena’yla olan ilişkileri çok hoşuma gitti. Bide kitapta ufaktan kraldan, Kitt’ten ve bebişimiz Kai’dan kesitler görmekte çok güzeldi. Su gibi aktı kitap tek oturuşta okudum, sonunun ne kadar göz yaşartıcı olduğunu tahmin etmişsinizdir.. Bu kitaba rahat 9 verdim çünkü zaten Novel dehşet bi çerezlik kitap ayrıyeten hard hoş bi romantizm okuyorsunuz. Ah üzümlü keklerim…
Duygu ve Düşünce
PowerfulLauren Roberts · Beta Byou Yayınları · 2024269 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

sinem

, bir kitap okudu
9/10
·208 syf.··
2025 30. kitabı
Lauren Roberts
8.3/10 · 269 okunma
7/10
·500 syf.··
2025 29. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 07 Eylül 2025 01:45
Yani ben bu kitabın Goodreads’te nasıl 4.17 puana sahip olduğunu asla anlamadım. O kadar yüzeysel bi evrendi ki hani ne oldu bitti valla billa anlamadım zaten kitabın ilk yarısı beni kanser etti okumak için kendimi itekledim asla sarmadı. Ne yalan söyliyim kitabı sadece Kai için okudum. Gerçekten kusursuz 10/10 bi karakter yaratmış. Keşke sadece onun gözünden okusaydım dedim. Paedyn’ın inatçılığı ve güçlü durmaya çalışmasını gerçekten takdir ediyorum ama bi türlü ısınamadım. Kitap baya açlık oyunlarından kısım kısım al yapıştır olmuş hani abi ölenlerin halk tarafından bi işaretle uğurlanması falan filan o sahnelerde dedim ki ‘e yuh abi bunuda mı aldın?’ Bu kitap sadece alıntı severler için tatmin edici yoksa zemini iyi kurgulanmış bi evrende romantik yazılmış bi kitap(sağlam romantasy) diyemiyorum masmaalesef ki. Günümüzde aşırı özgün fantastik evren kurgulanamadığının farkındayım ama en azından aldıklarını kendi evrenine güzelce yedirmekte işinin ehli bi muhabbet haline geldi? Herneyse yazarın zaten ilk kitabı diye romantize etmeye çalışırım. Spoiler Son sahnelerde Adena’ın ölmesi ve ortalık karışınca Paedyn’ın tüymesine aşırı doldum. Kitt’in de bazı yerlerde bu kadar enayi gibi pasif kalması? O da harika bi karakterdi bence ama bu denli kendi fikrinin olmaması, yönlendirilmeye müsait olması beni sinirlendirdi. BOLCA SİNİRLENDİM OKURKEN. Kai zaten üzümlü kekim yemin ederim ya neyse ona çok girmicem yoksa destanlar yazarım. Adena içinde aşırı pasif ve yüzeyseldi bence hani ben daha güçlü bi arkadaşlık bağı okumak istemiştim ama ondan da pek tatmin olmadım. Bu kitaba 7 vericem o da sırf Kai için.
Duygu ve Düşünce
PowerlessLauren Roberts · Beta Byou Yayınları · 2024981 okunma
“Katıksız keder. Katıksız acı. Katıksız yalnızlık. Haykırışında işittiklerim bunlardı.”
Sayfa 456 - Kai·Kitabı okudu
Alıntı