Açıkçası ben burdaki inceleme yazılarını okuduğumda dehşet bi düşük potansiyel bekliyordum kitaptan ama tam tersi çıktı benim için. Çok iyi bi Romantasy kitabı olduğunu düşünüyorum. Şu kılıçlara isim verilmesi olayı çok çok güzel ama asıl 29. Bölüm favorim ya ABİ NASIL İYİDİ YA şaka yapmıyorum The Hanging Tree dinleyerek okuyun o bölümü baya etkilenirsiniz. Zaten epic müziklerle vs dinlenip moda girilecek bi kitap btw. Eş bağı muhabbetini ben çok sevdim ki romantasy’e yakışıyor da. Ve aşırı eğlendim okurken asla kasıntı yazılar yoktu bence bazı yerlerde güldüğüm oldu ahahhahafdjsj Fisher güzel bebeğim harika bi adam ya başta bad boy hareketleri bi tilt ediyor sizi ama sonrasında sebebini yaşadıklarını ve hedeflediği şeyi öğrenince anlıyorsunuz niye milleti kendinden uzaklaştıracak hareketler yaptığını. Ve bence yavaş yavaş kabuğundan çıktıkça değişiyor da. Ben karakterlerin hepsini çok beğendim ama Lorreth favımdır. Fisher’a olan bağlılığı, tatlı tatlı hareketleri ASLA KASINTI OLMAMASI vs vs çoook hoşuma gitti ve ben epic evrenlerdeki Ozan muhabbetine de bayılırım o yüzden karaktere daha bi çekildim. Onun dışında Saeris’te Fisher’a olan duygularını kabul edince daha bi düzgün düşünmeye başladı bence ay bide spoi vermek istemiyorum o yüzden açmayacağım konusunu ama son 100syf dehşetül vahşet iyiydi yinede hala benim için 29. Bölüm kadar üstüne çıkamaz ahahahsjsf Ren ve Layne içinde bence yazar Novel yazsın pls!!! İstek değil ihtiyaç.
Kitabın baskısı aşırı kötüydü aşırı kötününde ötesiydi abi eksik sayfaları falan vardı bendeki basımda, bir daha değiştiriyim yenisi gelsinle uğraşmamak için o sayfaları intten okumak zorunda kaldım ayrıca çeviriyide beğenmedim ne yalan söyliyim ki kitapta yazım hatalarıda vardı. Hadi hatalar neyse de çevirinin kötü oluşu ve basımın bu