Fatmanur

Üzerimize farz olan “Kainatın kitabını okumak” ancak tabiatla dost olan bir kalbin akletmesidir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne silahın, ne paranın, ne malın önünde eğilmeyeceğiz, sadece Cenab-ı Hakk’ın huzurunda “Kul olduğumuzu” ikrar edip gerçek manada “hür” olacağız.
Neden bir bayrak açıp zulme karşı çıkmıyorlar?
Paylaşmak, dayanışmak, bir tebessüme karşılık vermek ve ağlarken bir sineye yaslanabilmek en güzeli.
Şunu söylemek istiyorum: Sevinci de kederi de paylaşmayı bilmeliyiz.