Yüzlerce kitap okumuş biri olarak herhangi bir akademik bir birikimim veya yazarın yazdığı türler hakkında akademik bir araştırmam veya eserim olmadığından tek kelime ile bu yazar iyi bu yazar kötü diyebilme haddini kendimde göremiyorum. En fazla eserin konusu, içeriği ve işleyiş tarzını kendime uygun olup olmadığını eleştirebilme haddini görüyorum.