Zeynep

Zeynep
@Floowerypink
☆☆☆☆
İç ısıtan bir roman.
Puan vermedi
Öncelikle hepinize merhaba! Dn D. N. Archeron sosyal medyadan takip ettiğim ve videolarını severek izlediğim birisidir. Kişilik olarakta kendisini çok tatlı buluyorum. Kitabı çıkınca hem kapak hem de konu olarak ilgimi çekmişti ama bir türlü alıp okuyamadım. En sonunda alıp okumak nasip oldu. Kitabın konusunu kısaca Eira adlı kızımızın kış bayramını kutlamak için Gümüştepe'ye gitmesi ve kardeşi ile ormanda gezerken gördükleri taş basamaktan çıktıktan sonra kendini farklı bir dünyada bulmasıyla ilgili. Yorumuma gelecek olursak genel olarak beğendim. Kitapta yaratılan evreni şahsen çok sevdim. Son zamanlarda genellikle her kitapta olan toksik ilişkiler, olaylar bu kitapta yok. Bu da kitaba sakin ve duru bir güzellik katmış. Dinlenmek ve iyi hissetmek için okunabilecek bir kitap olduğunu düşünüyorum. Yazılan arkadaşlık ilişkileri de aşırı hoştu bence. Özellikle Eira ve Marlo'nun dostluğu benim için özel bir yerde bulunuyor... Özelikle çoğu sahneyi okurken gerçekten bir sıcaklık hissettim. Betimleme şeklide ayrı bir güzeldi. İlk yayımlanan kitabı olmasına rağmen yazım dili gayet kaliteliydi. Yeni nesil yazarlardan en iyi betimle ve kaliteli bir şekilde yazabilen yazarlardan biride Damla bence. Olumsuz yönlerinden de bahsetmek istiyorum: kitap ilk üç yüz sayfa akıp gitse de kalan yüz sayfayı okurken biraz zorlandım. Bir anda çok fazla olay gelişti ve açıkçası kafam karıştı. Ayrıca bazı olayların nedenlerini de hala anlamış değilim. Bazı olayların altının boş olduğunu düşünüyorum. Spoilersız bir yorum yapmak istediğim için nelere takıldığımı yazmayacağım ama eminim ki sorularımın cevaplarını ikinci kitapta bulacağım. Yorumum bu kadardı dediğim gibi toksik kitaplardan kaçınmak istiyorsanız bu kitabı alıp okuyabilirsiniz. İyi günler dilerim
Gümüş Yürek 1D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 20241,686 okunma