"Umarım bugün yalnızlardan yakalarım." dedi.
Ve "umarım sen de çok yakalarsın." daha sonra yakında uygun bir partner bulamazsa oda pencerelerinden birinden atlayıp kendini öldüreceğini söyledi.
Başından sonuna kadar bu nasıl bir film diye izlediğim bir film, hikayeye yakışmayan bir sonla bitirilmesine rağmen konusu ve konunun işlenişi açısından seyir zevki epey yüksek bir filmdi benim için🌼