İzlemek için bu kadar ertelemiş olmama çok üzüldüğüm bir dizi oldu. Daha birkaç bölüm izlemiş olmama rağmen severek izleyeceğimi düşündüğüm bir dizi. yormayan, hem güldüren hem de hüzünlendiren sahnelerin birlikte harmanlanması da ayrıca hoşuma giden güzel bir detay.🎈
..."Bu gözlere baktıkça, bu erimiş ellere dokundukça bağışlamak zor." Dedi Heathcliff. "Öp beni yine, gözlerini de gösterme! Bana yaptıklarını bağışlıyorum. Ben kendi katilimi seviyorum ama seninkini, onu nasıl sevebilirim!"
Çok değerli cümlelerle dolu çok değerli bir kitap