Çünkü güzelliğin acayip tarafı,insanın onu sadece seyredebilmesidir.Bir tarafını alıp evine götüremez veya küçük bir parçasını özel bir yerde saklayamaz.İnsan güzelliğe ancak hep bakar durur,fazlasını elde edemez.Uzun uzun baktıktan sonra yoluna devam etmek zorundadır.
Ölümün kaçınılmaz olduğunun bilgisinin üstü,onu tıbbi tedavi ve sigortalar yardımıyla daha fazla ertelemeye çalışarak ve bunun başarılı olacağı ümidi ile örtülüyor.