Funda

Zamana ve sancıya dayanmanın en basit yolu,sonunda muhakkak geçeceğini unutmamak.Evet,her şey geçiyor.Sevmek bile,acı çekmek bile,kanamak bile,yaşamak bile,dünya bile,azalmayı dahi beklemeden bitiveriyor.Ağrı diniyor.
Sayfa 347·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sabırsızlandığında, insanın ayağı en çok kendi telaşına takılıyor.
Birine susmasını söylediğinizde sesine, gitmesini söylediğinizde kendisine hasret kalabiliyordunuz.
Sayfa 223·Kitabı okudu
Babalar bunu hep yapar.Bir gün ansızın ölürler ve siz elinizdeki hatıralarla idare etmek zorunda kalırsınız.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Ve geçip giden zaman sayesinde, geçmeyen sonsuzluğa dahil oluruz.
Sayfa 112·Kitabı okudu