F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
“sadece seni görmek istiyorum güneş batarken. bu kadar basit. güneş batarken seni görmek istiyorum başkaca bir şey yok.” • a’dan x’e | john berger
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
'Adamın aklı kendine düşman olur mu? Benimki bana düşman.'
Sartre Bulantı’da: "Yalnızlık; düşündüklerinizin kafanızın duvarlarına çarpıp tekrar içerde kalmasıdır.” diyor. Evet, yalnızlık gırtlakta biriken ve büyüyen o iflah olmaz harftir.
'Uzanıp, yalnızlığın içinden sana dokunabilmeyi o kadar çok isterdim ki...'
Sevda bile geçiyor ama acı çekmiş olmak geçmiyor.