F.K

F.K
@Fninyeri
Bolca okur, az da olsa yazar, ettiğini bulur vakti gelince ölür.
“… sen haylaz rüzgarlar önünde şimdi sevdanın yükünü attım omuzumdan. sen sandığım şey belki benim yüreğimdi, iyi ki dönmüşüm yolun başından.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“vazgeçiyorum, bütün insanlığın önünde eğilerek özür diliyorum; beni yanlışlıkla çıkardılar sahneye.” • tutunamayanlar | oğuz atay
Kendimi hiç aramadan kaybetmiş gibiyim. Ya da hiç kaybolmadığım için öfkeliyim.
Kaçak çay gibisin.
Cibran der ki, "İnsanlar arasında kalbime en yakın olan, bir ülkesi olmayan kral ve dilenmeyi bilmeyen fakirdir." Çünkü ülkesi olmayan kralda kibir, dilenmeyi bilmeyen fakirde riya bulunmaz. Kibir ve riyadan yoksun insan, kalbe en yakın ve samimi gelendir.