For

For
@Foremiex
Ne zormuş insanın dolup da taşamaması, sardıkça daha da kanaması.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Merak eden varsa evde ve de tek parçayım.
Sana denk gelinmez, sana çabalanır. seninle güzel günlere dilek dilenmez, güzel günler için savaşılır.
İçimde ki karanlık dünyanın tüm yıldızları sana
1000Kitap
Biri de çıkıp yeni yılımı kutlasa ölür mü