okuma alışkanlığını kazanmaktansa sürdürmek çok daha zor bence. insanın ruh hali bu kadar değişken olunca bundan ilk etkilenen de bu alışkanlık oluyor.
bir romanda aşk ile ilgili gördüğüm en güzel alıntı net olarak şudur:
"şunu teklif ediyorum: siz ve ben, sanki bir yazarın bir kitabının sayfalarında karşılaşan figürlermişiz gibi, birbirimizi sevmeyi deneyelim." (niteliksiz adam 2, s. 305)