Yazarın da dediği gibi, kitabın ismine bakılıp yöneticilere ithafen yazıldığı düşünülmemesi gerek. Daha doğru bir tabirle hepimizin yönetici, koruyucu olduğu zamanlar, kişiler var ve bunlara nasıl davranmamız gerektiği hakkında ilmin kapısından altın niteliğinde öğütler bulabileceğiniz bir kitap. Herkesin okumasını tavsiye ederim.