Kimine göre çok iyiyim, kimine göre çok kötü.
Kimi "çok katısın" der,
Kimi de "yufka yürekli" olduğumu söyler.
Kimi "kibirlisin" der,
Kimi de mütevâzi olduğumu söyler.
Kimine göre olgunum, kimine göre de çocuk.
Kimi der "sözlerin çok acı"
Kimi der "her sözün başımın tâci."
Kimine göre ruhsuzum, kimine gore duygusal.
Kimi "kendini beğenmiş" der,
Kimi de "alçak gönüllü" olduğumu söyler...
Bu da gösteriyor ki aslında ben,
Söyledikleri gibi değil; hak ettikleri, ve
Oldukları gibiyim...