Aklıma düştü yine anılarım üniversitede okurken geceleri yürüyüşe çıkardım o kalabalık sokaklarda tek başıma yürürdüm saatlerce sinemanın önünden geçerdim mağazalara bakardım hava kararmış olsa da cıvıltılar bitmezdi sokaklarda huzur kokardı resmen şehir çok özledim kokusu burnuma gelir o huzurun o sokaklardaki sesler hep kulaklarımda çınlar attığım o adımları hâlâ hissederim bi anda yorulur ayaklarım gözlerim dolar kalbim daha hızlı çarpmaya başlar sanki yüzyıllar önce yaşanmış sanki dün oradaymışım sanki hiç yaşanmamışçasına....