Seher

Seher
@Freepeople
Hevessizleştirildik…
Senin olmadığın masalarda adını koruyacak insanlarla dost ol….
Reklam
Hayatımda dışardan bakınca şikayet edecek bişey yok ama içimde sürekli bir yorgunluk var. Ne dinlenince geçiyor ne de görmezden gelince. İçim yorgun….
Sanki erken ölecekmişim ve her şey yarım kalacakmış gibi hissediyorum….
Kişinin kalitesini kendisinin belirlemesi muazzam bir adalet….
Şeker yerine kesmemiz gerekenler -cahille sohbet -acaba be düşünürler sorusu -gitmek isteyeni tutmak - kendimizi kıyaslamayı -saygısızlığa susmayı -her şeye yetişme çabası -her şeye evet demeyi - kendini sürekli açıklama ihtiyacını -ya hep ya hiç düşüncesini - kendine karşı olumsuz düşünceleri…. Yavaştan yapmaya başlasak hayat kalitemizin ne kadar arttığını o kadar iyi fark ederiz ki devamı zaten çorap söküğü gibi gelir….
Alıntı
Reklam