Bazen öyle bir aşk yaşarsınız ki sonrasında sadece kendinize
duyduğunuz öfke kalır...
“Neden sevdim?” dersiniz. Peki, kime öfkeleniyorsunuz? Seven kalbinize mi?
Zaten bir ilişki zorla gidiyorsa,gitmez. İlişki, iki kişinin bir kanoyu kürekle nehirde yüzdürmesi gibidir. Biri küsüp ters yöne kürek çekerse kayık hiçbir yere ilerlemez.