Daha çok tarihi bilgi içerir sandım.Bu açıdan hayal kırıklığı oldu,tarih yerine detaylı sevişme içeriyor :)Ayşe Kulinin en beğenmediğim kitabı diyebilirim
Doğduğumuz andan ölene kadar hayatımız sürekli bir yolculuktur.Manzara değişir,insanlar değişir,ihtiyaçlar değişir,ama tren hep ileri gider.Hayat bir trendir,tren istasyonu değil.