Frostyy

Frostyy
@Frosty44
Dağların ardında kitabını ve kılıcını bırakmayan okur…
Şehidimizin eşinden şehidine mektubu;
Cenaze namazinda hoca cemaate dönüp yine soracak:"Haklarinizi helal ediyor musunuz?" diye..Orada olamayacagim ama ey Sehidim;"Ben huzurla uyurken sen terörist pesinde kostugun için,ben sicaktan bunalip klimalar altinda serinlerken sen agir postallar içinde kanayan ayaklarinla daglarda gezdigin için,bizler nette telefonda geyik muhabbeti yaparken sen anneni bile arayamadigin için, bizler tatil planlari yaparken sen bir bardak çayini bile sonuna kadar rahat rahat yudumlayamadigin için ve..Henüz hayatinin baharinda bir fidanken, Ey Sehidim; ben bu ülkede güzellikleri yagayim diye bana canini feda etmissin,benim sende ne hakkim olabilir ki ? Kaldir basini ve sen söyle" sen bana hakkini helal ediyormusun?
Reklam
“Deniz nerden bilsin,insanların karadabile boğulduğunu.”
İyi Bayramlar
Kaç bayramdır dağların ardında kaç bayramdır aileden uzak. Vatan sağolsun🇹🇷🇦🇿
“Sanki hiç yan yana oturmamış, bir fotoğrafa sığmamış aynı derdi paylaşmamış gibi nasıl bu kadar kalpsiz oldun…”
Nurşani
“Sana bağımı,aşk ipimi çözdün işte mutmusun”
Reklam