Cenaze namazinda hoca cemaate dönüp yine soracak:"Haklarinizi helal ediyor musunuz?" diye..Orada olamayacagim ama ey Sehidim;"Ben huzurla uyurken sen terörist pesinde kostugun için,ben sicaktan bunalip klimalar altinda serinlerken sen agir postallar içinde kanayan ayaklarinla daglarda gezdigin için,bizler nette telefonda geyik muhabbeti yaparken sen anneni bile arayamadigin için, bizler tatil planlari yaparken sen bir bardak çayini bile sonuna kadar rahat rahat yudumlayamadigin için ve..Henüz hayatinin baharinda bir fidanken, Ey Sehidim; ben bu ülkede güzellikleri yagayim diye bana canini feda etmissin,benim sende ne hakkim olabilir ki ? Kaldir basini ve sen söyle" sen bana hakkini helal ediyormusun?