Senden vaz geçtiğim gün güllere küstü bülbüller,şarkılar çalar hep Müslüm baba! sende kırılmak ve incinmek gözlerde solan beyaz bir papatyadır Firuze.Sen güldün bense bir yağmur tıpır tıpır inmek isterdim bağrına sen benden koyup gittiğin gün.Oysa şimdi kırılmışlığın şarkısı dilimde,sigaram yandıkça yanar bir elimde.Gözlerim hüzünle seni aradı o gece, seni bulmaya çalıştım seher yeli esintisinde ıhlamur ağacı dibinde çünkü seni ıhlamur çiçekleri akasyalara aşık olduğunda bulmuştum Ramiz dayının meyhanesini andıran o loş sokakta.Ihlamur kokolu menekşe gözlü yarim,şimdi gözlerim ağlamaklı hangi baharda ne zaman aşık olacak ihlamurlar akasyalara Firuze !