Fatma

Fatma
@Ftm_atay
'insanlar kırıcıydı, kitaplara kaçtım.'
Neü/İlahiyat
Lisans
Konya
Konya, 29 Ekim 1999
68 okur puanı
Ekim 2020 tarihinde katıldı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Neyi bekliyoruz, Zezé? Gökyüzünden güzeller güzeli bir bulutun geçmesini. Niçin? Küçük kuşumu serbest bırakacağım.
Zaten herkes her zaman her konuda haklı. Haklı olmayan bir ben varım.
Hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına uğramıyorum.
Acaba insanın içinden de şarkı söyleyebildiğini bilmiyor olabilir miydi?