📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Açıkçası beklentimin altında bir kitaptı.
Başlarda heyecan ve merak duygusunu yakalayamadım. Fakat hikaye sona doğru akıcılık kazandı.
Ve bu hikayenin sonu, kalbimde acı uyandırdı…
3 kız kardeşin hikayesi…
Keyne’nin kimlik arayışı
Riva’nın gözlerini kör eden aşkı
Sinne’nin bencil ve kıskançlığı
Büyü, savaş, aşk ve kadim bir krallık…
Vee Myrdhin, sen bu hikayede dostluğun vücuda bürünmüş halisin…
• Gözyaşlarımı tutmaya çalışmadım, ıslak yanağımı onunkine dayadım.
‘’ Belki yeniden karşılaşırız…’’