O kadar üzüldüm ki... Senden sonra... Mutlu olursam, sevdiğime sevdiğimi söylersem, o da beni severse sana ihanet ederim sandım. Sevdiğime kavuşursam seni unuturum sandım. Senin hakkın olanı ben yaşarım da mutluluk bize haram olur sandım.
'Hayat o özlediğin zamanda takılı kalsaydı sadece anı olurdu, biz ona hayat demezdik. Termodinamiğin ikinci yasası mealen buyuruyor ki tüm sistemler sürekli olarak bozulma eğilimindedir.' ( Yavaş Tren, Atilla Atalay )