Fuat Engin

Fuat Engin
@Fuatengin
"Her sevinç bir acıyı taşır yedeğinde... "
Edebiyat
Reklam
Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor.
Edebiyat
Ve insan doğmak ister mi Bir daha ölmek için?
Edebiyat
Bizde unutmuş gibi yaparız... Hiç kırılmamış, ağlamamış gibi...
Edebiyat
Ona kızgın değildim. Ona kızmama, darılmama onun aleyhinde düşünmeme imkân olmadığını hissediyordum. Ama bir kere kırılmıştım. Hayatta en güven güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adeta bütün insanlara dağılmıştı; çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi.
Edebiyat
Reklam