"İnsan doğası gereği ait olmak ister, biyoloji mizin bir parçası bu. Fakat toplumumuz hiçbir zaman kendimizi ait nolacak kadar yeterli hissedememize sebeb oluyor. Anlatabiliyor muyum, Phil? Çünkü kendimizi cinsiyet, ırk, din, siyaset, okullar gibi ölçütler üzerinden değerlendiriyoruz. Hatta boy kilo bile... "
"Erkekler de kadınlar da insandır. Ve insanlar olarak hepimiz yetiştirilme tarzımızın ürünü, yavan eğitim sistemlerimizin kurbanı ve kendi davranışlarımızın sorumlusuyuz. "