Funda yeğin

Funda yeğin
@Funda2323
manzarası ne kadar güzel olursa olsun, seni inciten pencereyi kapat
paylaşarak destek olabilir misiniz?
Bir mesaj düştü sosyal medyadan gelen kutuma. Bunun için değilse ne için kullanıyorum bu uygulamayı dedim: Oğlumuz Ahmet Cahit, 31 Ocak 2024’te dünyaya geldi, kontroller sonunda SMA TİP 1 tanısı kondu. Ne yazık hastalık evladımızın vücudunda hızla ilerliyor. Tek çaremiz olan dünyanın en pahalı ZOLGENSMA adlı ilacını PEG, Trake olmadan alabilirse %100 sağlıklı bir çocuk olabilecek. Onu Dubai'de ki ilacına ulaştırmak istiyoruz, destekleriniz ve çevrenizde ki duyarlı kişilere Ahmet'ten bahsetmeniz çok kıymetli. 🤲 Kampanyamızın %30'u tamamlandı. %100 olabilmek için imkanınız doğrultusunda bağışınızla evladıma umut olur musunuz? 🥹