Bir mesaj düştü sosyal medyadan gelen kutuma. Bunun için değilse ne için kullanıyorum bu uygulamayı dedim:
Oğlumuz Ahmet Cahit,
31 Ocak 2024’te dünyaya geldi, kontroller sonunda SMA TİP 1 tanısı kondu.
Ne yazık hastalık evladımızın vücudunda hızla ilerliyor. Tek çaremiz olan dünyanın en pahalı ZOLGENSMA adlı ilacını PEG, Trake olmadan alabilirse %100 sağlıklı bir çocuk olabilecek. Onu Dubai'de ki ilacına ulaştırmak istiyoruz, destekleriniz ve çevrenizde ki duyarlı kişilere Ahmet'ten bahsetmeniz çok kıymetli. 🤲
Kampanyamızın %30'u tamamlandı. %100 olabilmek için imkanınız doğrultusunda bağışınızla evladıma umut olur musunuz? 🥹