Çünkü yaşarsam,kalbimde cehennemler kaynarken,vicdanımda mahşerler çarpışırken yine ben bir küçük kuş gibi sakin ve sakit onun arkasından gideceğim.
İşte bunun için ölüyorum,sevgili Neriman...Ölmeliyim değil mi ? Fakat sakın ha arkamdan ne bir damla yaş ne bir esef!
Neredesin,söyle? Göğsümde başım koyduğun yerden ameliyatla bir parçası kesilmiş gibi bir eksiklik,bir sızı var.Elim elini arıyor ve bütün mevcudiyetim seni!