Sevmek, kendini genç ve aşkla dopdolu hissetmek, doğanın ve onun ahenginin içinizde kıpırdadığını duyumsamak, bütün bu düşler alemine, kalbin hareketliliğine ihtiyaç duyup, bundan mutlu olmak...
Sağır ve kör bile olsaydım, onun varlığını hissedebilirdim, zira o böyle yanımdan geçerken artık benim içimde hoş düşüncelere ve coşkuya kapılmama yol açan, derin ve tatlı bir şeyler oluşmuştu.