Fundoskopi

Fundoskopi
@Fundoskopi
25.01.2025
Yaşamaktan utanır oldum!!!! Ne oluyor kardeşim ne oluyor!? Vicdanı kalmamış insanların! Masum bebekleri para için öldürmüşler! Aşağılık insanoğlu!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sessizlik, kitap, çay.. güzel bir mola:)
Kalbini mi kırmış Kim kırmış Ne yapmışsa unut youtu.be/OczSfgaBlJ8?fea... shared
Müzik
Uyanamayanlar derneği başkan adayı:)
1000Kitap