Ben belki de herkesin ara sıra hissettiği gibi buralardan kaçmak istiyorum.Uzaklaşmak, yalnızlaşmak biraz ...İnsanlardan uzaklaşıp da kendime yakınlaşmak...Neden, kimden, nereye ve nereden diye düşünmeden kaçmak. Vakti dert etmeden, hiç bakmadan saatlere, öylece ve öylesine ...
“Acıtma yalnızca kuramsal bir şeydir, Quentin,” dedi Deborah. “Asıl acıtan şey, kendinden başka herkesin yaşamını yönlendiren güçlerce tekmelenip dışlanmak, yıllarca deli olarak yaşamak, kimseye bir şeyi anlatıp kendine inandıramamak.