"Bunu gece günlüğüme yazacağım. "
"Neyi? "
"Ateşten yananın ateşe doymadığını. "
"Ateş bana değmedi bile; bak kanatlarım sapasağlam. "
"Kanatlarını uçmak haricinde her şey için kullanıyorsun."
Ne acıdır ki nesnelere güzel isimler verme yetimizi kaybettik. İsim her şeydir. Ben eylemlerle hiç uğraşmam; kavgam kelimelerledir. Bu sebeptendir ki edebiyattaki kaba saba gerçekçilikten nefret ediyorum. Küreğe kürek diyenin eline vereceksin küreği, kazdıracaksın bahçeyi; böyle kelimeler kullanan biri ancak bu tür işlere uygundur.