Furkan kaya

Furkan kaya
@Furkan201
Hayat döngülerden oluşur… hata yapmak, üstesinden gelmek, öğrenmek ve yeniden başlamak..
Tanrıma isyan ettiğim yok, dedi. Sadece "dünyasını kabul etmiyorum."
Reklam
İnsanların birbirini tanıması için en iyi zaman, ayrılmalarına en yakın zamandır.
Ona acımaya başladım. Bu, aşkın pek zayıf bir göstergesi olmalı. Sevmeye devam etsem belki şimdi acımaz, tersine ondan nefret ederdim!
Alyoşa'nın yüreği kararsızlığa dayanamazdı içindeki sevgi kabına sığamayan cinstendi. Birisini sever sevmez hemen yardımına koşmak isterdi.
İşin feci olan tarafı, güzelliğin yalnız korkunç değil aynı zamanda esrarlı oluşu... Bu, şeytanın tanrıyla boy ölçüşmesi; dövüş alanı olarak insan kalbini seçmişler.
Reklam