İnsanların mutsuzluğundan beslenen insanımsı yaratıkların mutluluğunun ömrü kibrit çöpü kadardır.
Bu insanımsı tipler ayrıca bok böceğine benzer,
Girdiği her ortama pis kokusunu salar,
Sonrasında ya birileri tarafından kafası ezilir ya da pisliğine geri dönüp kendi bokunda boğulur.
//fvzbzkrt 140622//