Feyza

Hani kimseye zararım yoktur Ama sen Ziyan olmuşsundur ya... öyle işte.....
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zamanla ipin ucunu bırakıyor insan. Kime sabır göstereceğini, Kimden fazgeçeceğini, Kime "sen benimsin" Ve kime "sen bilirsin" diyeceğini de, ...zamanla anlıyor...
"İnsan Her şeye alışır diyorlar ya Öyle değil işte Başka caren olmadığı için Katlaniyorsun ama alışmıyorsun.
İnsan Bazen bir yabancı gibi Uzaktan bakıyor Yaşamak istediklerine Hayallerine Boşa akıp giden ömrüne